بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چرا والیبالیست های ارومیه کوچ می کنند؟|کارگرپیشه:معضل شهر ما تصمیم گیری آدم های غیروالیبالی برای والیبال است

  • کد خبر: ۹۵۲۰۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
چرا والیبالیست های ارومیه کوچ می کنند؟|کارگرپیشه:معضل شهر ما تصمیم گیری آدم های غیروالیبالی برای والیبال است
ارومیه به مرکز صدور بازیکن والیبال به خارج از کشور بدل شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین فلاحت خواه، پاسور جوان و رده ملی ارومیه نیز راهی ترکیه شد. او قرار است در یک تیم انتهای جدول این کشور سالهان بازی کند. پیش از وی سه، چهار بازیکن ارومیه‌ای نیز در لیگ ترکیه شاغل شده بودند و میلاد عبادی پور و میثم صالحی هم در لیگ لهستان توپ زدند و سعید معروف هم که چند سالی است در چین بازی می‌کند.
به راستی چرا جوانان بااستعداد ارومیه از این شهر کوچ می‌کنند و با وجود عشق و علاقه‌ای که مردم ارومیه به بازیکنان شان دارند، شاهد پایبندی آن‌ها در این دیار نیستیم.
یداله کارگرپیشه، پیر دیر والیبال ارومیه در این باره می‌گوید: در شهر ما پول فراوان است. اما بازیکنان بومی اینجا بند نمی‌شوند. شاید یک دلیل این باشد که در ارومیه آدم‌های غیروالیبالی برای والیبال تصمیم می‌گیرند و نفوذی برای نگه داشتن جوان‌ها ندارند. اعتقاد دارم اگر بزرگان والیبال شهر ما در مسند کار باشند، جوان‌ها هم با علاقه بیشتری باقی می‌مانند. شما نگاه کنید الان در هر دو تیم ارومیه مربیان غیربومی حضور دارند. دکتر نفرزاده مربی خوب و کاربلدی بود و محمدرضا تندروان هم یک مربی در سطح عالی است. ولی آیا فرصتی که به این مربیان داده اند به مربیان بومی می‌دهند؟! همه چیز به نظر من به هم ربط دارد.
عزیز پرتوی، بازیکن سابق تیم ملی یکی دیگر از مردان صاحب نام والیبال می‌گوید: وقتی ورزش حرفه‌ای می‌شود بازیکنان حرفه‌ای هم حق دارند در جستجوی زندگی بهتر، بهترین گزینه‌ها را داشته باشند، اما اینکه چرا امثال فلاحت خواه در ارومیه نمی‌مانند، شاید یک دلیل این باشد که ناچار می‌شوند پشت دیوار انتظار پاسور‌های باتجربه ای، چون بهبودی بایستند. با این همه معتقدم که در شهر ما باشگاهداری حرفه‌ای صورت می‌گیرد، اما برای فهمیدن دلیل اصلی کوچ کردن ورزشکاران بهتر است که پای صحبت آن‌ها بنشینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->